Wat gebeurt er als ik niet tevreden ben met het badkamerontwerp?
U mag ervan uitgaan dat wij onze uiterste best doen om voor u, uw allermooiste badkamer te ontwerpen. Na ontvangst van uw opdracht ontvangt u van ons per mail een uitgebreid vragenformulier waarin u uw wensen, stijl, situatie, etc. kunt aangeven. Op basis van deze gegevens gaan wij voor u aan het werk. In meer dan 90% van de gevallen, lukt het om gelijk met het eerste voorstel onze opdrachtgevers volledig tevreden te stellen.
Het kan echter natuurlijk voorkomen dat u zaken in het ontwerp aangepast wilt hebben of misschien wel een heel nieuw voorstel wilt ontvangen. Dit is natuurlijk mogelijk en de kosten hiervoor zijn dan voor onze rekening.
Mocht u desondanks, na het tweede voorstel, nog niet volledig tevreden zijn, neemt de ontwerper persoonlijk contact met u. Hij overlegt dan met u hoe wij alsnog tot een passende voltooiing van uw ontwerpopdracht kunnen komen.
Wij hopen dat dit het antwoord op uw vraag is. Kijk anders bij de overige veelgestelde vragen en antwoorden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, want wij ontwerpen ook graag voor u, uw allermooiste badkamer. Klik hier om nu het allerbeste ontwerp te bestellen.