Wat gebeurt er als ik niet tevreden ben met het badkamerontwerp?

U mag ervan uitgaan dat wij onze uiterste best doen om voor u uw allermooiste badkamer te ontwerpen. Na ontvangst van uw opdracht ontvangt u van ons per e-mail een uitgebreid vragenformulier, waarin u uw wensen, stijl, situatie, enzovoort kunt aangeven. Op basis van deze gegevens gaan wij voor u aan het werk. In meer dan 80% van de gevallen lukt het om met het eerste voorstel onze opdrachtgevers volledig tevreden te stellen.

Het kan echter voorkomen dat u bepaalde zaken in het ontwerp aangepast wilt hebben of misschien zelfs een geheel nieuw voorstel wilt ontvangen. Dit is uiteraard mogelijk en eventuele kosten hiervoor zijn voor onze rekening.

Mocht u, na het tweede voorstel, nog niet volledig tevreden zijn, dan neemt de ontwerper persoonlijk contact met u op. Hij of zij overlegt dan met u hoe we alsnog tot een passende voltooiing van uw ontwerpopdracht kunnen komen.

Wij hopen dat dit het antwoord op uw vraag is. Kijk anders bij de overige veelgestelde vragen en antwoorden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, want wij ontwerpen ook graag voor u, uw allermooiste badkamer. Klik hier om nu het allerbeste ontwerp te bestellen.