Home » Contact » Vragen en Antwoorden » Wat gebeurt er nadat ik een ontwerp heb besteld en betaald?

Wat gebeurt er nadat ik een ontwerp heb besteld en betaald?

  • Onmiddellijk nadat u uw opdracht heeft afgerond, ontvangt u van ons per mail een bestelbevestiging en de factuur voor de betaling.
  • Binnen 1 werkdag ontvangt u vervolgens per e-mail een online vragenformulier met allerhande vragen over uw wensen met betrekking tot uw nieuwe badkamer, toilet of wellnessruimte. De antwoorden hebben onze ontwerpers nodig om voor u aan de slag te kunnen. U ontvangt eveneens een link naar een speciale Google drive map, waarin u uw maattekeningen, eventuele afbeeldingen van producten, moodboards en dergelijke kunt uploaden. Buiten u en de ontwerper om, heeft er niemand toegang tot deze Google drive map.
  • Zodra wij het vragenformulier met uw antwoorden en de benodigde maattekeningen van u hebben ontvangen, gaat de ontwerper voor u aan het werk. Binnen 3 werkdagen ontvangt u van hem het ontwerp ter goedkeuring toegezonden. 
  • Als u akkoord gaat met het ontwerp, sturen wij u binnen 1 werkdag de bijbehorende maattekeningen en de eventuele, bijbestelde, film van het ontwerp toe.
  • Als u niet akkoord bent met het ontwerp of eventuele aanpassingen wenst, kunt u dat ons laten weten. Als er onduidelijkheden zijn of op uw verzoek, zal de ontwerper telefonisch contact met u opnemen. Binnen 3 werkdagen ontvangt u vervolgens een nieuw ontwerp.
  • Als u akkoord gaat met het ontwerp, sturen wij u binnen 1 werkdag de bijbehorende maattekeningen en de eventuele, bijbestelde, film van het ontwerp toe.

Wij hopen dat dit het antwoord op uw vraag is. Kijk anders bij de overige veelgestelde vragen en antwoorden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, want wij ontwerpen ook graag voor u, uw allermooiste badkamer. Klik hier om nu het allerbeste ontwerp te bestellen.